כשצריך לשלב בין כפרי ומודרני

מה עושים במקרה שלבני הזוג טעמי עיצוב שונים? היא אוהבת את הסגנון הכפרי, הוא אוהב את הסגנון המודרני.  המעצבת שרונה דושנסקי אותגרה ע"י לקוחות שביקשו לעצב את דירתם החדשה, אך לא הסכימו על סגנון העיצוב.   

בני זוג בשנות ה – 40 לחייהם, הורים לשלושה ילדים צעירים (7 , 4 , 3 חודשים), רכשו דירה חדשה מקבלן במרכז הארץ. את הדירה הסטנדרטית הם ביקשו לשדרג ולעצב על פי טעמם, אך לבני הזוג טעם שונה בסגנון העיצוב.

היא אוהבת את הסגנון הכפרי, הוא אוהב סגנון מודרני.

 

פה נכנסה לתמונה המעצבת שרונה דושנסקי, שהתבקשה להפוך את הדירה לחמימה וקלאסית, תוך מתן כבוד ושילוב של שני סגנונות העיצוב המנוגדים אך משתלבים יפה אחד עם השני.

 

הפרויקט כלל תכנון ארונות, תכנון החשמל מחדש בדירה ובחירת תאורה, הנמכת גבס, מציאת פתרון למיקום הטלוויזיה בחלל הציבורי, הלבשת המרפסת הגדולה, בחירת אקססורייז והלבשת הבית כולו, כל זאת תוך ניצול היתרונות הקיימים בדירה, כמו החלונות גדולים בחלל הציבורי שמכניסים הרבה אור לבית.

 

צילום: חיה גולד

 

 

מכיוון שבני הזוג היו חלוקים בטעמם, האתגר הגדול היה לשלב בין שני הסגנונות – כפרי ומודרני בצורה נכונה, כך שאקלקטיות באה לידי ביטוי בחללים השונים עם נגיעות כפריות.

 

המבטח שנבחר הוא מטבח מודרני, ארונות לבנים בקו חלק ונקי, אליהם צורפה ארונית כפרית בצבע בהיר ודלפק עם כיסאות עץ שנותנים את הטון הכפרי באזור המטבח.

 

צילום: חיה גולד

 

 

הפתרון שיצרה שרונה למיקום הטלוויזיה הוא בחלקו האחורי של דלפק המטבח, כך נוצרה חצי הפרדה בין אזור המטבח והסלון ומיקום זה אפשר לארגן את הסלון בצורה מרווחת יותר ונוחה.

 

צילום: חיה גולד

 

 

מהסלון יש יציאה למרפסת גדולה ומרווחת שרוצפה בדק הנותן את האווירה הכפרית / מודרנית ובה שולבה פינת האוכל, דבר שחסך הרבה מקום וריווח את הסלון והמטבח.

עוד במרפסת פינת ישיבה מרווחה ונעימה עם כיסא נדנדה מפנק במיוחד.

 

צילום: חיה גולד

 

צילום: חיה גולד

 

 

קיר המסדרון כוסה בבריקים ותמונות ממוסגרות המכניסים את הסגנון הכפרי והחמים.

 

צילום: חיה גולד

 

 

ארונות הקיר שנבחרו לחדרים הם בסגנון מודרני בקו חלק ונקי. ובחדרי הרחצה שולבו שני סגנונות העיצוב בהכנסת ארונות בסגנון כפרי.

 

צילום: חיה גולד

 

 

בחדרי הילדים שולבו טפטים עדינים הנותנים אווירה נעימה ורכה, בשילוב של וילונות והאקססורייז נוספים המשרים אווירה חמימה ורגועה.

 

צילום: חיה גולד 

 

צילום: חיה גולד

 

 

בחדר המשפחה מורגשת יותר האווירה הכפרית, באמצעות כוננית העץ וסלסלות הקש המשולבות בה, כשהקיר נצבע בצבע לוח מיוחד שניתן לצייר עליו והוא נותן מענה ליצירתיות של הילדים.

 

צילום: חיה גולד

 

שרונה עיצוב פנים והלבשת הבית 

058-687-8402